پیش‌بینی قیمت طلا و سکه برای فردا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ریزش میلیونی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه در بازار امروز دلار‌های خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو
سرخط خبرها

موضوع برندینگ حلقه مفقوده بازاریابی | چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد برگزار می‌شود

  • کد خبر: ۱۸۸۴۹۵
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
موضوع برندینگ حلقه مفقوده بازاریابی | چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد برگزار می‌شود
رئیس دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی، با حمایت از برگزاری نمایشگاه های مختلف، این ظرفیت را برای معرفی محصولات استان به دنیا، مناسب عنوان کرد. 

به گزارش شهرآرانیوز، هادی توانا در نشست هم‌اندیشی چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد گفت: یکی از زنجیره‌های مهم اقتصادی کشور، زنجیره گردشگری است که این زنجیره از بخشهای مهمی تشکیل شده و مهمترین حلقه این زنجیره صنایع غذا است. 

وی تصریح کرد: باتوجه به اینکه به ازای هر ۶ گردشگر خارجی و هر ۲۵ گردشگر داخلی، یک شغل در استان ایجاد می شود، لذا بحث گردشگری ظرفیت مناسبی برای استان محسوب می‌شود. 

توانا موضوع برندینگ را حلقه مفقوده بازاریابی استان دانست و افزود: در این راستا، مشکل اصلی این حوزه فروش و صادرات است.  بسیاری از محصولات صنعتی و کشاورزی ما به دلیل ضعف سیستم فروش و یا ضعف معرفی محصول، به سمت افول می‌رود. 

وی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه ستاره‌ها این فرصت را ایجاد می کند تا صاحبان صنایع و برندها خودشان را معرفی کنند و کمک می‌شود تا محصولات آنها به فروش برسد. 
توانا برگزاری چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ستاره ها را به عنوان یک ظرفیت ملی و بین المللی برای استان معرفی کرد.

ظرفیت گردشگری خراسان رضوی، از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است 

فیروز ابراهیمی، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در نشست هم‌اندیشی چهارمین نمایشگاه ستاره‌های صنعت غذا و گردشگری در مشهد، گفت: در استان ۶۹۰ کارخانه صنایع غذایی با سرمایه گذاری ۳۶۰۰ میلیارد تومان و اشتغال مستقیم ۳۴ هزار نفر در صنعت غذا داریم. 

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به مزیتهای حوزه گردشگری استان، بیان کرد: سالانه پذیرای ۳۰ میلیون گردشگر هستیم، آمارها نشان می‌دهد میانگین حضور این گردشگران در استان ۲ روز و نیم است، با توجه به اینکه حتی اگر هر گردشگر روزانه یک حبه قند مصرف کند، عملا ۳۰ میلیون حبه قند استان مصرف شده است و این ظرفیت بی بدیل استان محسوب می شود. 

وی تصریح کرد: همچنین وجود ۶۰ درصد از هتلهای کشور در استان خراسان رضوی باعث شده که بحث گردشگری از قوت و جایگاه مهمتری در ایران برخوردار باشد.

صنعت گردشگری مهمترین منبع درآمد برای کشورهای دنیا

آرزو رجب پور، عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مشهد نیز در این نشست گفت: در آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ چهارمین نمایشگاه ستاره های صنعت غذا و گردشگری در مشهد با حضور کشورهای اسپانیا، مالزی، ترکیه، افغانستان، پاکستان، افریقا، عراق، عربستان، امارات و... برگزار می شود. 

وی با اشاره به اینکه امسال این نمایشگاه با رویکرد خلاقیت، هنر و تکنولوژی با بهره گیری از هوش مصنوعی برگزار می شود، ادامه داد: بازدیدکنندگان نمایشگاه در قالب فضای مجازی می‌توانند برای اولین بار در کشور، اطلاعات برندها و فرایند برگزاری نمایشگاه را در تلفن همراه خود به کمک دستیار هوشمند ستاره‌ها تجربه کنند. 

رجب پور تصریح کرد: صنعت گردشگری مهمترین منبع درآمد و ایجاد فرصت‌های شغلی برای کشورهای دنیاست و از این صنعت به عنوان موتور توسعه یاد می شود، در این راستا باتوجه به ظرفیتها و پتانسیل‌های خاص مشهد، سعی داریم این نمایشگاه را به سمت تحرک، نوآوری، خلاقیت و تغییر برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: نمایشگاه ستاره ها ۲۳ تا ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ در مرکز تجاری سیتی استار در طول ۴ روز از ساعت ۱۷ تا ۲۲ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->